کلیپ مارکتینگ در B2B بیشتراز پیش در هم اکنون پیشرفت میباشد و پیدایش ابزار‌های توسعه یافته در مورد ساخت ویدیو، مانند تصویرسازی فضایی و یا این که به عبارتی پروجکشن مپینگ( اکران زوایای بصری گوناگون از یک شی یا این که فرآورده)، ویدئوهای 360 جایگاه و ویدئوهای حقیقت مجازی؛ عرصه را برای ابتکار عمل و خلاقیت هرچه بیشتر بازاریابان فن‌ای آماده نموده است. برهان دیگر پیشرفت و گسترش این ابزار در مسئله بازاریابی دیجیتال، تغییر و تحول فضای ساخت و به اشتراک‌گذاری این ویدئوها است.

 

امروزه ویدئوها به لطف تکنولوژی‌های تازه، به سادگی در دسترس مخاطبان قرار میگیرند و این دستور به معنای قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز محتوای گیراتری برای ویدئوها است که در سود سبب ساز به تعامل بیشتر مخاطبان و بازاریابان گردد. براین اساس مارک‌های B2B اینک حاذق به ارتقا استراتژی‌های ویدیو مارکتینگ فراسافت به مرحله برتری از خلاقیت و برقراری ارتباطات میباشند.

ساخت ویدئوهای کیفیت بالا‌خیس با هزینه‌ی کمتر

یک کدام از فاکتورهای مهم پیشرفت کلیپ مارکتینگ در B2B، موضوع هزینه میباشد. امروزه به لطف تکنولوژی‌های نو نسبت به سال‌های اخیر ایجاد محتوای کیفیت عالی ویدئویی ارزانتر میباشد.

ادامه مطلب

استراتژی های ویدیو مارکتینگ در سال 2018

مارکتینگ ,ویدئوها ,ساخت ,ویدئوهای ,پیشرفت ,میباشد ,مارکتینگ در ,به لطف ,یا این ,این که ,لطف تکنولوژی‌های

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

khas20 shoghebaharant كتابفــــــروشی فـــــــــــردوسی مستر اعتدال زیست شناسی و بیوانفورماتیک بیوگرافی خبر سریال اندیشکده امام صادق علیه السلام pcrayanehis mahanparvaz